خدمات جدید اوزون تراپی در کلینیک درد دکتر بحرانی

خدمات جدید اوزون تراپی در کلینیک دکتر بحرانی

کلینیک درد و اوزون تراپی دکتر بحرانی همواره سعی بر این داشته تا به روزترین و با کیفیت ترین خدمات را به ویژه در زمینه اوزون تراپی به مراجعه کنندگان ارائه دهد. از این رو، به طور مرتب دانش و مهارت خود را به روز رسانی کرده و امکان ارائه خدمات جدیدتر و بیشتری را دارند.برای اینکه بدانید اوزون تراپی چیست؟ سایر مقالات سایت را هم مطالعه کنید. اخیرا خدمات جدید اوزون تراپی که در برنامه کلینیک ما قرار گرفته است، معرفی شده اند. در این مقاله، مجددا آن ها را معرفی کرده و به بررسی تاثیراتشان می پردازیم.

 

مقالات مرتبط: ورزش های طبی مکمل اوزون تراپی جهت تقویت عضلات

 


لیست خدمات جدید اوزون تراپی در کلینیک دکتر بحرانی

  • اوزون تراپی مو
  • اوزون تراپی جهت درمان پسوریازیس
  • اتوهموتراپی جهت کاهش عوارض شیمی درمانی یا رادیو تراپی در صورت داشتن مجوز از پزشک معالج
  • جوانسازی پوست با گاز اوزون
  • درمان سلولیت با گاز اوزون
  • اتوهموتراپی جهت کنترل آلرژی، روماتیسم و آکنه
  • افزایش انرژی با گاز اوزون در افراد مسن به شرط نداشتن بیماری جدی زمینه ای

 

خدمات کلینیک درد دکتر بحرانی
خدمات جدید اوزون تراپی دکتر بحرانی

 

 


افزایش انرژی روزمره با گاز اوزون

 

چطور انرژی را افزایش دهیم؟
افزایش انرژی در طول روز با خدمات جدید اوزون تراپی

 

یکی از خواص چشمگیر گاز اوزون که آن را از سایر روش های درمانی مجزا می کند، افزایش انرژی بدن در طول روز می باشد. جهت نیل به این هدف باید از شیوه اتوهموتراپی جهت تزریق این گاز استفاده کرد. مکانیسمی که با آن گاز اوزون باعث افزایش انرژی می شود افزایش سطح اکسیژن خون و طبعا افزایش اکسیژن رسانی به تمام سلولهای بدن است. این کار از طریق مهار مسیرهای بی هوازی باعث کاهش اسید لاکتیک و همچنین کاهش خستگی های روزمره و دردهای عضلانی می شود. این خاصیت در چند گروه از افراد جامعه بیشتر موثر است.

 

راهکارهای افزایش انرژی
افزایش انرژی روزمره با اوزون تراپی

 

  • افراد با کمبود سطح اکسیژن به صورت پایه
  • افراد سیگاری و مبتلا به COPD
  • افراد مبتلا به بیماری انسدادی حین خواب که باعث خر خر شبانه می شود.
  • افرادی که به واسطه آلودگی هوا دچار مشکلات ریوی و کاهش اکسیژن خون شده اند.

 

 


آیا اوزون تراپی در درمان پسوریازیس موثر است؟

پسوریازیس امروزه یکی از شایع ترین بیماری های پوستی است. این بیماری در عین اینکه با بسیاری بیماری های داخلی مثل کم کاری تیروئید، استرس فراوان، بیماری های خود ایمنی مرتبط است، خود یک روند خود ایمنی و التهابی دارد که باعث تظاهرات پوستی در نقاط مختلف بدن میشود. در بروز این تظاهرات از لحاظ پاتوفیزیولوژیک بسیاری روندهای التهابی ، افزایش مدولارهای ایمنی و افزایش استرس های اکسیداتیو نقش دارد.

گاز اوزون با متعادل کردن مدولارهای ،ایمنی، کاهش استرس های اکسیداتیو و افزایش اکسیژن رسانی به محل آسیب ، هم به شیوه سیستمیک، هم به شیوه لوکال می تواند در کنترل و درمان ضایعات پسوریازیس موثر باشد.

 

خدمات جدید اوزون تراپی برای پوست
درمان پسوریازیس با گاز ازن

 

برای اطلاعات بیشتر این مطلب را بخوانید: درمان التهابات پوستی با اوزون تراپی

 


درمان سلولیت با اوزون تراپی

از لحاظ پاتوفیزیولوژیک، بافت چربی که توسط سلولیت متأثر شده، دارای درجات بالایی از استرس اکسیداتیو است. در موارد متعددی در مقالات بیان شده که بین استرس اکسیداتیو و بروز پروسه فیبروتیک در سلولیت پوستی ارتباط نزدیکی وجود دارد. همچنین در درجات پیشرفته سلولیت، رسوب و افزایش چربی زیر پوستی را شاهد هستیم. با توجه به این پاتوفیزیولوژی ، اوزون تراپی با فعال کردن Nrf2 که مهمترین رگولاتور و تنظیم کننده در فرآیند پاسخ دهی آنتی اکسیدانی بدن است، باعث کاهش استرس اکسیداتیو لوکال یا سیستمیک می شود. از طرفی گاز اوزون با کاهش اثرات ضد التهابی و افزایش خون رسانی در محل سلولیت می تواند به بهبود آن کمک کند.

 

چگونه سلولیت را درمان کنیم؟
درمان سلولیت در لیست خدمات جدید اوزون تراپی

 

همچنین گاز اوزون به واسطه اکسیداسیون چربی باعث آسیب به دیواره سلول های چربی می شود. بنابراین باعث لیز چربی شده و چربی زیر پوستی در سلولیت را کاهش می دهد. در ضمن با مکانیزم افزایش خون رسانی به محل سلولیت، باعث برداشت بیشتر آب بین بافتی در بافت مبتلا می شود.

 

 


اثر بخشی گاز اوزون در کنترل و درمان آکنه و جوش پوستی به چه میزان است؟

در ایجاد و گسترش آکنه ولگاریس، دو عامل نقش بسیار مهمی دارند.

  • افزایش استرس های اکسیداتیو که باعث افزایش التهاب می شوند.
  • افزایش عوامل باکتریال گاز اوزون که به دو شیوه لوکال و سیستمیک باعث کنترل استرس های اکسیداتیو، کاهش ادم التهابی، کنترل تظاهر عوامل باکتریال و لذا پسرفت تظاهرات چرکی پوستی میشود.

البته در این روش، شستن صورت با صابون یا مایع اوزونه هم در روند بهبودی بسیار موثر است.

 

درمان سریع آکنه
درمان قطعی آکنه با اوزون درمانی

 

برای مطالعه بیشتر کلیک کنید: درمان آکنه با اوزون تراپی

 


اوزون تراپی مو چه خواصی دارد؟

اوزون تراپی دارای اثرات میکروب کشی است. این درمان با از بین بردن قارچ ها و باکتری های مضر، بدون آسیب رساندن به پوست و مو، پوسته پوسته شدن و خارش را از بین می برد. اوزون تراپی همچنین گردش خون را بهبود می بخشد، فولیکول های مو را تحریک کرده و رشد مو را تشویق می کند. همچنین باعث افزایش تراکم موها و کنترل ریزش مو در زنان و مردان می شود

ما حتی می توانیم از این روش درمانی برای رفع ریزش مو استفاده کنیم. هنگامی که ما ازن اکسیژن را به پوست سر شما تزریق می کنیم، فولیکول های مو را تقویت می کند و برای رشد بهتر مو، عروق را در پوست سر افزایش می دهد. این روش درمانی نه تنها از ریزش مو جلوگیری می کند، بلکه با مقابله با مشکلاتی مانند شوره سر یا موهای خشک و شکننده، سلامت موهای موجود و پوست سر شما را نیز بهبود می بخشد.

ازن باعث ایجاد پپتون در هر ساقه مو می شود که یک لایه محافظ روی هر تار مو تشکیل می دهد. علاوه بر تحریک فولیکول‌های مو برای رشد طبیعی مو، این درمان باعث می‌شود موها کمتر وز شده، براق‌تر شوند و شوره سر کاهش یابد.

 

اطلاعات بیشتر در اینجا: اوزون تراپی برای درمان ریزش مو

 


کاهش عوارض شیمی درمانی و رادیوتراپی با اوزون درمانی

اوزون درمانی پاسخ سیستم ایمنی را افزایش می دهد و به تولید سلول هایی که با سرطان مبارزه می کنند کمک می کند. این به بدن در مبارزه با سرطان کمک می کند و ممکن است به طور بالقوه از اثربخشی سایر درمان های سرطان حمایت کند. همچنین ممکن است به کاهش عوارض جانبی منفی شیمی درمانی نیز کمک کند.

سطوح پایین اکسیژن در سلول ها ممکن است به رشد سلول های سرطانی کمک کند. افزایش سطح اکسیژن با ازن ممکن است به سلول های سرطانی آسیب برساند یا آن ها را از بین ببرد. درمان های مرسوم سرطان مانند شیمی درمانی، پرتو درمانی و جراحی نه تنها پرهزینه هستند، بلکه با عوارض جانبی و عوارض ناخواسته نیز همراه هستند. اوزون تراپی یک درمان جایگزین برای سرطان است که در سال های اخیر با شتاب بیشتری پیشرفت کرده است.

اوزون درمانی شامل اشباع کردن بدن بیمار با اکسیژن است که رشد سلول های سرطانی را سرکوب کرده و عملکرد سیستم ایمنی را افزایش می دهد. این مزایا اوزون تراپی را به مکملی عالی برای سایر درمان های سرطانی سخت تر تبدیل می کند.

 


جوانسازی و افزایش الاستیسیتی (elasticity) پوست با گاز اوزون

امروزه اثبات شده که یکی از فاکتورهای مهم در فرایند افزایش سن و بیماری های مرتبط با آن، وقوع التهاب در بدن است. در این راستا یکی از مدیاتورهای التهابی اصلی NFkB می باشد. بنابراین هر عاملی که سبب سرکوب این عامل التهابی شود می تواند در کنترل التهاب نقش مهمی ایفا کند. یکی از این عوامل که با مهار مستقیم NF-KB عمل می کند، Nrf2 است که با این خاصیت و همچنین فعال کردن مسیر آنتی اکسیدانی بدن می تواند روند التهابی را در بدن سرکوب کند.

 

جوانسازی پوست بدون جراحی
جوانسازی پوست بدون بوتاکس

 

بنابراین امروزه اثبات شده که گاز اوزون مدیکال به شیوه سیستمیک با فعال کردن Nrf2 باعث مهار NF-KB و فعال شدن آنزیم های آنتی اکسیدان، عملکرد سیتوکین های التهابی را کاهش می دهد و به همین دلیل باعث تاخیر علایم aging افزایش سن از جمله تاخیر و بهبود چروک پوستی می شود. در این راستا ترکیب اوزون تراپی لوکال و سیستمیک در میان مدت و دراز مدت باعث افزایش نتایج درمان می شود. همچنین گاز اوزون با غلظت های مشخص ساختار درم را ارگانیزه می کند. ضخامت درم را بیشتر کرده، تعامل کلاژن و الاستین را در پوست برقرار میکند و به همین شکل از روند افزایشی چروک پوستی جلوگیری می کند.

 

لیفت صورت بدون نخ
لیفت پوست به صورت طبیعی

 

ادامه مطلب: جوانسازی پوست با اوزون تراپی

 


کنترل آلرژی با اوزون تراپی

اگر از آلرژی رنج می برید، با پزشک عمومی خود مشورت کنید تا مطمئن شوید که برنامه درمانی و داروی مناسب را دریافت می کنید. برای کمک به شما در این مسیر می توانید ازن تراپی را انتخاب کنید. اوزون تراپی می تواند به مدیریت آلرژی شما و همچنین بهبود سلامت کلی شما کمک کند.

ازن درمانی سموم و ناخالصی ها را خنثی می کند، بدن را از شر مونوکسید کربن خلاص می کند و با مواد آلرژی زا مبارزه می کند. این درمان همچنین می تواند با خاصیت ضد التهابی که دارد، به مبارزه با سرماخوردگی، سردرد، آسم، اگزما، بثورات پوستی، آسم، ماهیچه ها و گرفتگی ها کمک کند.

 

 


کنترل روماتیسم با اوزون تراپی

آرتریت روماتوئید یکی از 6 بیماری خود ایمنی است که باعث می شود سیستم ایمنی به سلول های سالم حمله کند و در نتیجه تورم یا التهاب دردناک در نواحی آسیب دیده بدن، معمولاً مفاصل، ایجاد می شود. اگرچه روماتیسم مفصلی اغلب مفاصل زانو، مچ دست و دست را درگیر می کند، اما می تواند به سایر بافت های بدن نیز آسیب برساند و مشکلات جدی در قلب، ریه ها و چشم ها ایجاد کند. اوزون درمانی برای آرتریت روماتوئید یک روش درمانی جدید است.

امروزه درمان‌های پزشکی زیادی برای مدیریت آرتریت روماتوئید وجود دارد. اما اکثر این روش‌ها تسکین فوری را به همراه ندارند و گاهی اوقات عوارض جدی برای سلامتی در طول مسیر ایجاد می‌کنند. به همین دلیل، یافتن راه های جایگزین جدید برای درمان آرتریت روماتوئید به نفع بیماران است. ما به شما اوزون تراپی را پیشنهاد می کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *